Fy Fan

Kanske inte så mkt irriterad men med ledsen förbannad arg 
Jag HATAR detta 
om det nu är nån som läser detta så kan ni ju kommentera o kanske ge mig tips/råd 

Hur kan man göa någon man älskat så illa genom 3 små ord.
Det gör så ont så du fattar inte, och sen göra det så mycket värre genom ditt agerande.
Jag Älskar dig fortfarande!
Varenda tanke genomsyras av dig, spelar ingen roll vad jag gör eller tänker.
Jag drömmer om dig.
Jag tänker hela tiden vad hade du tyckt ?
Fy Fan, är jag värd denna smärta ?
Jag kan inte äta, jag kan inte sova, jag kan inte leva men du är inte värd att avsluta mitt liv för
Du har gjort mig mer illa än någon annan haft möjlighet att göra.
Hoppas du får känna denna smärta snart så du kommer ihåg att detta var vad jag kände!
Hoppas din "nya" behandlar dig på samma sätt som du behandlar mig!
Så kanske, bara kanske du fattar !!!
FY FAN EMMA !!!!!!

Men trots allt Älskar jag dig mer än själva livet!!!

 

Jag har ingen Kärlek kvar att ge nån annan, jag har ingen kärlek kvar att ge mig själv.
Jag vill bara att smärtan ska få ett slut !!!
Jag vill ha tillbaka mitt hjärta du stal för 2 år sen, jag vill ha tillbaka det HELT.
Inte söndetrampat som du håller det nu, inte med 10 000 knivar i som du stuckit in!!
Jag va din första på många sätt men tydligen inte på rätt sätt! Du va inte min första.
Men min enda !!! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0