Sug på den !!!

Irriterad som vanligt 

Just nu på mig själv IGEN ;( 
Fan varför kan jag inte sluta irritera mig själv 
Fick en magkänsla som inte alls va skön nu precis ;( Att exet ligger där o knullar hennes nya "kille" 
Det gör sjukt ont i mig men samtidigt så vet jag att jag har alltid gett henne det bästa som går att få !! 
JAG har satt henne i första hand ALLTID.
Vilket gör att det spelar ingen roll vad svinet gör med/mot henne.
Skulle egentligen vilja säga till den fan rakt ut "Been there DONE that" känns som det skulle underlätta o hade jag fått säga det öga mot öga med fanskapet så kanske han inte velat röra henne LOL va skönt det varit !!!!!

Men skit samma hon är inte värd en kille som jag, jag är för bra för henne. 

Skit ner dig !!! 

hade gott ni andra 
 
FAN va skönt det va o skriva detta sitter o småler för mig själv nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0